Kako vam lahko pomagam?

Pogovorite se s strokovnjakom za digitalni marketing še danes in odkrijte, kako lahko do 14 – krat povečate prejeta povpraševanja in prodajo.

Kako izgleda naše sodelovanje?

Zakaj to ponujam?

V letu 2012 sem se začel poglobljeno ukvarjati z digitalnim marketingom in čez čas sem spoznal, da je ponudba polna napačnih informacij na področju digitalnega marketinga. To želim spremeniti in vam podati uporabne nasvete, ki prinesejo dejanske rezultate.

Lead Generation kampanja vam ponuja priložnost, da izkoristite mojo osebno ekipo in z mojim vodstvom ustvarite strategijo digitalnega marketinga, prilagojeno individualnim potrebam, ciljem in proračunu vašega podjetja.

Kako vam lahko pomagam povečati povpraševanje IN prodajo?

 

Če si prizadevate za pridobitev oprijema med rezultati in prodajo, vam lahko zaupanja vredna ekipa strokovnjakov za digitalni marketing, pomaga pri uresničitvi vaših poslovnih ciljev.

Ustvarjam strategije digitalnega marketinga po meri, ki vas pripeljejo tja, kjer želite biti.

Poslušam

Preden izvedem korak – poslušam. Zavedam se, da je vsako podjetje drugačno in naš prvi pogovor bo razumeti vaše podjetje, vaše spletno mesto, vaše stranke in kar je najpomembneje – vaše poslovne cilje.

Načrtujem

Ko razumem vaše podjetje, začnem oblikovati personalizirano digitalno strategijo. Ustvaril bom podrobno poročilo, ki bo poudarilo vaše trenutne prednosti in slabosti, skupaj s celotnim načrtom za najučinkovitejši premik naprej.

Izvršim

Rad si umažem roke z delom in pripeljem do rezultatov. Medtem ko vam zagotavljam generiranje novih leadov, lahko vi ostanete osredotočeni na svoje podjetje. Izvedel bom naš akcijski načrt, da bi izboljšali vaše pomanjkljivosti in podvojili vaše prednosti.

Poročam

Vsak mesec vam bom poslal poročilo, ki bo osredotočeno na dosego ciljev. Predstavil vam bom, kje so doseženi rezultati in kaj to pomeni za akcijski načrt. Pokazal vam bom, kaj smo delali in kako bomo nadaljevali, da bomo izpolnili zastavljene cilje.

Izboljšujem

Digitalne kampanje so po naravi dinamične in nenehno pregledujem napredek, da ugotovim, ali lahko kaj izboljšam. Včasih se določene aktivnosti obnesejo bolje, kot smo predvidevali, zato bom vašo strategijo prilagodil tako, da izkoristimo vse priložnosti.

Podpiram

Imeli boste neomejen dostop do ekipe preko e-pošte ali telefonske številke. Konstantna podpora strankam in transparentnost sodelovanja omogočajo močnejše odnose, ko si prizadevamo doseči zastavljene cilje.

Kako merim uspeh?

Uspeh lahko za različne ljudi pomeni raznolike stvari. Toda zame to pomeni samo eno – donosnost naložbe. Zavezan sem k doseganju oprijemljivih in merljivih rezultatov, ki bodo povečali prihodek za vaše podjetje.

Novi Leadi

Promet je življenje in duša vašega podjetja. Osredotočen sem na povečanje števila kvalificiranih potencialnih strank.

Nizek Cost-per-Lead

Prizadevam si za generiranje novih leadov po najnižji ceni, hkrati pa ohranjati dobro kvaliteto potencialnih strank.

Vse je 100% transparentno! Skozi leta smo poskušali sodelovati z različnimi agencijami in brez pomembnih rezultatov. S tem fantom ni tako – z veseljem delam z njim! Vse je 100% pregledno, mesečna poročila so pravočasna, komunikacija tekoča in najpomembnejše, rezultatov ne manjka!

Luka

Yacht industry

IzkušnjA stranke

Izkušnja stranke je zasnovana tako, da lahko ostanete osredotočeni na svoje podjetje brez skrbi.

Določite svoje cilje

Nekateri želijo enakomerno izmerjeno rast, drugi pa se trudijo, da bi napolnili povpraševanje pred dopusti. In to je v redu, toda različni poslovni cilji (in panoge) zahtevajo različne strategije digitalnega marketinga.

Akcijski načrt

Ko razumem vaše cilje, opravim revizijo vašega spletnega mesta in zaključim vse aktivnosti digitalnega marketinga, ki so vezane na raziskave – čas je, da sestavim akcijski načrt. To je vaš načrt uspešnosti po meri, ki ga bom uporabil za vodenje skozi kampanjo.

Optimizacija stopnje konverzije

Ko se obisk na spletnem mestu in število leadov povečata, pogledam, kako to lahko še izboljšam z optimizacijo stopnje konverzije. V večini primerov lahko povečam prodajo tako, da prilagodimo nekaj elementov na vašem spletnem mestu (seveda z vašo odobritvijo).

Poročilo in izboljšave

Vsak mesec vam bom poslal poročilo, ki bo osredotočeno na dosego ciljev. Predstavil vam bom, kje so doseženi rezultati in kaj to pomeni za akcijski načrt. Pokazal vam bom, kaj smo delali in kako bomo nadaljevali, da bomo izpolnili zastavljene cilje.

Ste pripravljeni ustvarjati nove Leade?

Ali sem pravi za vas? It’s Not You, It’s Me!

S svojimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga sem svojim strankam prinesli velik ponovljiv uspeh. V duhu uspešnega sodelovanja vam želim predstaviti par dejstev, ki se nanašajo na digitalni marketing.

Digitalni Marketing je dolgoročna naložba

 

Doseganje in prikaz rezultatov potrebuje čas, trud ter potrpljenje.

Digitalni Marketing morate jemati resno

 

Digitalni marketing naj ima enako spoštovanje kot katerikoli drug prodajni kanal v podjetju.

Učinkovita kampanja ni cenovno ugodna

 

Digitalni marketing zahteva prispevek tekstopiscev, razvijalcev, outreach skupin, oblikovalcev in še koga. Res je, kar pravijo – dobiš tisto, za kar plačaš.

Ekipa si je vzela čas, da je razumela naše zapletenosti. Naše kampanje so beležile nadaljnjo rast prometa vsak mesec. Ekipa si je vzela čas za razumevanje naše zapletenosti in pripravila načrt za rast našega spletnega prometa.

Naredijo več, kot obljubljajo, in zapleteno posebnost so nam olajšali razumevanje.

Nekaj let smo porabili in znatna sredstva vložili za prevarante, da bi našli strokovnjake.

Rajko

Pravna panoga

IMATE KAKŠNO VPRAŠANJE? PREBERITE MOJA FAQ

Sodelujem s podjetji iz različnih panog in mi raznolikost ne predstavlja ovir. Vendar sem skozi leta dela bil primoran sprejeti naslednje zahteve, ki jih postavim mojim strankam pred začetkom dela.

1. Ste podjetje, ki ima vzpostavljene kanale digitalnega marketinga,

2. Digitalni marketing jemljite resno, kar pomeni, da ga obravnavate kot dolgoročno strategijo in vključite nasvete, za katere plačujete,

3. Ne obravnavati ničesar moralno škodljivega, na primer agresivnega oglaševanje, čustvene empatije, vpeljave novih taktik.

Če se prepoznate – prosim, takoj stopite v stik.

Napredek vsake stranke je drugačen in ni realno, če strokovnjak za digitalni marketing obljublja konkretne rezultate.

Čeprav imam za svoje stranke odlične rezultate generiranja novih leadov in prodaje, je pomembno vedeti, da smo prepuščeni na milost in nemilost kanalov, kjer oglašujemo.

Namesto da bi vam prodajal obljube ali pričakovanja, ki nimajo resničnih temeljev je edino, kar lahko storim, da vam pokažem rezultate, ki sem jih dosegel v preteklosti in pustim, da številke povedo svoje.

Na planetu ne obstaja agencija ali posameznik, ki bi vam zagotovil tehnično, etično ali moralno garancijo. Razlog za to je, da smo vsi prepuščeni na milost in nemilost kanalov, ki jih uporabljamo (npr. Google, Facebook, Instagram in drugi).

Tisto kar zagotavaljam pa je, da sem:

  • pošten, transparenten in realističen,

  • prisoten, dosegljiv in razpoložljiv,

  • osredotočen na doseganje oprijemljivih rezultatov,

  • sodelujem z vrhunskimi posamezniki s področja digitalnega marketinga,

  • napajajo me podatki, pametne odločitve in trdo delo,

  • imam desetletja izkušenj in uspeha,

  • sem tukaj, da vam pomagam pri razvoju vašega podjetja.

Da bi lahko svojim strankam zagotovil pošteno storitev, pri oblikovanju cen nimam veliko prostora.

Vsekakor pa se lahko pogovorimo o vaših zahtevah, če imate več kot eno storitev ali izdelek na katerem bi radi delali.

Ne.

To, kar počnem, je zelo sistematičen in zahteven proces, ki zahteva kapitalsko naložbo. In po tej naložbi, mojo sposobnost zaslužka izključno nadzira zmožnost nekoga drugega, da proda in dostavi izdelek. To pomeni, da imam nenadzorovano tveganje z velikimi kapitalskimi naložbami. Preprosto nima dobrega poslovnega smisla.

Da odgovorimo na to vprašanje, je potrebno upoštevati dva dejavnika.

Okvirna časovnica

Najprej ustvarim časovnico, da dobimo zelo grobo predstavo o časovnih okvirjih.

Vsako spletno mesto, podjetje in panoga so drugačni, zato je pomembno, da se opomnimo, da v digitalnem merketingu ne obstaja “tipično”.

Veljavnost pogodbe

Moje najkrajše pogodbeno obdobje je 1 mesec, nato pa se mesečno podaljšuje.

Razlog za to je, da v prvem mesecu kampanje posvečam postavitvi sistema in združljivost s kanali.

To naredim s tehnično revizijo, raziskovanjem, oblikovanjem načrta aktivnosti in izvajanjem tega načrta, ki vključuje izvajanje, ustvarjanje vsebin in oglaševanje.

Konec meseca lahko prosto prekinemo sodelovanje, če ne bom ustvaril rezultatov, in tudi če se boste odločili za to možnost, boste v naslednjih mesecih še naprej videli pozitivne posledice mojega dela.

Moje povprečno sodelovanje traja 12 mesecev.

Seveda, lahko me najamete zgolj za neodvisno svetovanje in brez uveljavljanja kakršnihkoli akcijskih korakov v praksi.

Vendar pa predlagam, da si ogledate še druge storitve digitalnega marketinga, ki jih ponujam s klikom sem

S pomočjo agencije smo uspeli podvojiti naš promet z organskim iskanjem. Z Blažem sodelujemo od poletja 2019. Naš promet se je zmanjšal in nismo imeli potrebnega strokovnega znanja na področju digitalnega marketinga, da bi prepoznali in rešili celo vrsto težav, s katerimi smo se soočali. Eno leto kasneje smo z njegovo pomočjo dobrih nasvetov in odličnih storitev uspeli učinkovito podvojiti naš promet.

Daniel

Izobraževalna panoga

Pogovorimo se o vašem projektu

Če resno želite povečati svoja povpraševanja in prodajo, izpolnite spodnji obrazec in mi sporočite nekaj več o svojem podjetju in svojem projektu:

[contact-form-7 404 "Ni najden"]