fbpx

Lead Generation Automation

V Podjetju X so preko prilagojene pristajalne strani generirali nove Leade za svoje izdelke. Ampak tedanji proces je bil dokaj zamuden, kajti izpolnjeni obrazci so se nabirali v e-poštnem predalniku info@…. samo predstavljate si lahko koliko ljudi je bilo v ta proces vpletenih. Preden je novo pridobljeno povpraševanje doseglo prodajnika je minilo vsaj 24ur, kar pa v prodaji pomeni ZELO veliko. 

S Podjetjem X smo sodelovali na področju Web developmenta in sicer razvili smo prav poseben sistem, ki avtomatsko zapiše pridobljeno povpraševanje iz pristajalne strani v CRM podjetja in se nato dodeli primernemu prodajniku. 

Torej Podjetje X je prešlo iz ročnega zapisovanja ter dodeljevanja novih neobdelanih povpraševanj v CRM do avtomatskega zapisovanja in dodeljevanja novih neobdelanih povpraševanj v CRM. 

Cilj je zmanjšati korake in čas pri procesu obdelave povpraševanj od vhoda preko pristajalne strani do dodelitve svetovalcu.

Zaradi poslovne skrivnosti je realno podjetje imenovano s Podjetje X.