fbpx

Podjetje X je v času COVID-19 dvignilo spletno prodajo za več kot 400%

Podjetju X je kriza novega korona virusa zadala zelo veliko preglavic. Med drugimi, ko so v marcu leta 2020 sprejeli odlok o neposredni prodaji blaga ali storitev se je to poznalo tudi podjetju X. Podjetje X je sicer že imelo svojo lastno spletno trgovino. Večinski delež prihodkov pa je vseeno bil fizična prodaja blaga oziroma izdelkov. Spletna trgovina deluje SAMO v Sloveniji v zelo specifični panogi in ni primerna za vsakogar.

Podjetje X nas je najelo za opravljanje digitalno marketinških “kriznih” aktivnosti in sicer, da dvignemo spletno prodajo za kar se da največ, brez omejitev. Mesečni budget je bil 1.000€ za Google AdWords oglase.

V mesecu aprilu nam je z našimi aktivnostmi uspelo, da je kočna mesečna prodaja bila večja za kar 464.74%. Iz skoraj 6.000€ mesečnega prometa, ki ga je podjetje doseglo v enakem obdobju lansko leto, torej v aprilu 2019, smo v mesecu april 2020 dosegli malo več kot 33.000€ mesečnega prometa v spletni trgovini. Število nakupov v spletni trgovini pa je iz 80 zrastlo na 250. Tako kot tudi povprečna vrednost nakupa je v aprilu 2020 znašala nekje okoli 130€.

Zaradi poslovne skrivnosti Podjetja X so vrednostni podatki približek realni vrednosti.